ایران دانلود | دانلود همه چی

دانلود فیلم , کارتون , موزیک , آموزش

ایران دانلود | دانلود همه چی

دانلود فیلم , کارتون , موزیک , آموزش

استاتوس های خنده دار و زیبای فیسبوکی بهمن 93

ALI | جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۵۳ ق.ظ

اس ام اس های عاشقانه 93

نه انگار ستاره ها هم فهمیده اند

ماه هم که پشت ابر پنهان است

شب هم جیرجیرک هایش را به سکوت فراخوانده

همه دانسته اند

تو نباشی

دیگر نمیخواهم هر آنچه از هستی هست

.

.

آنقدر خیالاتی شده ام که حتی برای بــوسـیــدنـت

نیازی به لــبــهــای تـــــــو نیست….

.

.

لایق پرستش است

کسی مثل تو

که در این بی مهری ها

بی چشم داشت محبت میکند . . .

.

.

برایم فرقی نمی کند که این شهر لعنتی چقدر ساختمان و خانه و خیابان دارد

وقتی تو در این شهر نباشی ، من برج زهرمارم !

.

.

نترس عشقم ، این پرنده با مشتی دانه ، اهلی هیچ دلی نمی شود

وقتی پرواز را فقط در آسمان تو آموخته . . .

.

.

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب


ما اینقدر فقیریم که 20 ساله هروقت دست زدم به سیب زمینی سرخ کرده

امانم گفت دست نزن کمه

ینی تا الان یه بارم اندازه نبوده !

.

.

ب مامانم میگم

چرا شام نداریم ؟؟؟

میگه اگه ناراحتی از خانواده left بده

مرده شعور تکنولوژی رو ببرن

.

.

مخاطب خاصم میگه حالا که لاین داره فیلتر میشه میخوام اعتراف کنم :

من اصغرم 40ساله از کهکیلویه و بویراحمد

.

.

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺩﺍﺷﺖ ﻗﻄﻌﺎﺕ ﺩﺍﺧﻞ ﮐﯿﺲ ﺭﻭ ﻧﺸﻮﻥ ﻣﯽ ﺩﺍﺩ

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﮔﻔﺖ :

ﺍﺳﺘﺎﺩ ! ﻭﯾﻨﺪﻭﺯﺵ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟!!!

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻩ ﻣﺮﺩ

.

.

"تو نخودی باش" چیست؟

ناراحت کننده ترین جمله در دوران کودکی!

.

.

به مامانم میگم چرا تو خونه همش دمپایی پات میکنی ؟

میگه: یه کابوی هیچوقت از اسلحه اش دور نمیمونه

منم قانع شدم ، چون مسلح بود!!!

.

.

خیلی دوست دارم وسط دعوا بطرفم بگم

گستاخ فرو مایه

لامصب خیلی کلاس داره ولی همش هول میشم میگم کره خر عوضی :|

.

.

پول آب اومده 65 هزار تومان مامانم میگه از بس میری تو اینترنت !!

داعش! کجایی پس؟ :|

.

.

مورد داشتیم تو فوتبال کامپیوتر مسی بهش گل زده

از دیروز داره تو پیج مسی فحش میده :|

.

.

این روزا خرجم زیاد شده گرونی هم انقد بیداد میکنه ،

جیبم دیگه جواب که نمیده هیچ

تازه سوالم میپرسه :|

.

.

دبیرمون ازم پرسید

چرا تو ارزیابی دبیران بهم 12 دادی؟!

منم گفتم

من 12 ندادم ک خودت 12 گرفتی..!

هاااااای دلم خنک شد!!!

.

.

ترجیح میدم مجرد باشم و به ازدواج فکر کنم

تا اینکه ازدواج کنم و به مجردیم فکر کنم

اینو خودم گفتم دکتر شریعتی امروز کار داشت نیومد

.

.

ملت دارن برنامه ریزی میکنن واسه عید برن آنتالیا

اونوقت بابای طرف از دستشویی اومده بیرون میگه :

واسه عید شلنگ دستشویی رو عوض میکنم دیگه خیس

.

.

آیینه ها لطف دارن و گرنه ما داغون تر از این حرفاییم!!!

^_^

.

.

خمیازه چیست؟!

حرکت نمایشی بعضی‌ها، برای بیرون کردن مهمان از خانه!

.

.

از هرچی بترسی سرت نمیاد.

.

.

.

.

.

.

.

سرت میارن

.

.

درسته که رونالدو برای سومین بار توپ طلا گرفت....

ولی طلا مال نقی بود ؛ تو مشتش بود

.

.

کسی منو دوس نداره :(((((

.

.

.

.

.

.

.

دیدم مد شده منم گفتم :|

وگرنه میدونم همتون عاشقمین ^ _^

.

.

تا وقتی که نشه از اینجا من با بیل بزنم تو سر اونایی که کامنت نمیدن

با من از تکنولوژی حرف نزنین!!!:|

.

.

دختره پسوورد فیس بوکش شماره تلفن خونشون بوده الان هر چی میزنه باز نمیشه...

بهش میگم: چی میزنی مگه؟!

میگه : مگه 3 اضافه نشده اول شماره ها...؟؟! :|

گناه داشت ؛ گذاشتم تو فاز خودش بمونه ...!

خدایا اینو دیگه شفاش نده بذار بخندیم...!!!

.

.

ﻳﻪ ﺯﻣﺎﻧﻲ ﻓﻴﺲ ﺑﻮﻙ ﻭ ﻓﺘﻮﺷﺎﭖ ﻭ ﺳﺎﭘﻮﺭﺕ ﻧﺒﻮﺩ

ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺑﺎ ﺷﻠﻪ ﺯﺭﺩ ﺩﻟﺒﺮﻱ ﻣﻴﻜﺮﺩﻥ

امیر هوس شله زرد میکند ^__^

.

.

امـــروز یــه صحــنه دیــدم کــه بــدجــور منـــو تکـــون داد

یــه ســوســک داشــت از دســت دختــره فــرار میکــــرد!!

علــت فــرار در دســت بــررسی میبــاشــد..!!

.

.

ظاهرا تنها چیزی که در دنیا عادلانه تقسیم شده عقله! !!

چون کسی اعتراض نمی کنه مال من کمه!

.

.

میری زیر بارون دهنتو مث کروکدیل باز میکنی یه قطره آب بره تو دهنت،نمیره!!

حالا داری با یکی صحبت میکنی

یه تف کوچولو از تو دهنش میاد بیرون

صاف میره تو لوزالمعدت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی